måndag 10 november 2008

Och året var... 1832?

Blottare, innehavare av silikonbröst, egoist, snorunge, miljöpartist, vänsterpartist, förklädd sverigedemokrat, potentiell prostituerad, flata, äckel.

Ovanstående epitet är bara några av dem man tydligen förtjänar om man förespråkar jämlikhet på badhuset och agerar därefter. Iallafall enligt ett antal läsare av Upsala Nya Tidning. Annars står signaturen Konrad för min personliga favoritkommentar: ”Spenmaffian tar dock inte hänsyn till andra när de skriker sina brunstvrål”. Ska man skratta eller gråta sig till sömns?

4 kommentarer:

Tobias sa...

"Förklädd sverigedemokrat"? Hur går det ihop? En sd:are som vill sabba för vänstern, eller?

Catharina sa...

Ja, jag är faktiskt väldigt förvånad över den rasande debatten på UNT:s hemsida. Att detta kan väcka sådana känslor! Man undrar vad folk är rädda för? Vilken öm punkt man kommer åt? Eller vilken "helig" föreställning som rubbas?

Anders Utbult sa...

http://johannasjodin.blogg.se/

- ni får biggups från hardcore-barabröstarna!

Maja sa...

STOLT, blir jag över er tjejer som vågade! Jäkligt upprörd blir jag över alla ointelligenta kommentarer på unts hemsida. Shit vad många det är som är inskränkta och vidriga! Innerst inne vet man ju att man omgärdas av en del puckon hela dagarna men man vill liksom inte riktigt inse det...

Ni är coola och duktiga som gör något aktivt för att skapa debatt och förändra! Jag avundas er och önskar er lycka till på eran fortsatta kamp!