tisdag 10 mars 2009

Pär Ström - the remix

Veckans, ja kanske t o m månadens, bästa nyhet:

Mansförtryck och Kvinnovälde - Grovt Initiativ Remix!

Gustav Almestad, alias Grovt Initiativ, totaläger Ansatsfavoriten Per Ström genom att helt enkelt kapa Mansförtryck och Kvinnovälde och klottra ner motargument i direkt i marginalen. Jag vet inte hur många gånger jag börjat på ett inlägg om hur fruktansvärt patetisk den boken samt dess författare är, men jag har givit upp varenda gång - utmattad av den till synes ändlösa idiotin som huserar på knappa 200 sidor.

Hur som, remixidén är lika genialisk som underbart genomförd. Gustav du är min hjälte!

Läs pressreleasen här (jag vet att jag länkbombar, men det här gör mig alldeles euforisk).


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Grovt Initiativ sa...

tack för länkningen! nu börjar jag nästan tro på min egen hype snart.

Lina sa...

Haha, word.