måndag 27 juli 2009

Schulman to the rescue

Som ett litet sidospår till barntemat som Lina tar upp nedan vill jag bara dela med mig av min (något sena) upptäckt av Alex Schulmans nya blogg som i princip enbart handlar om hans liv som nybliven pappa.

Det gör mig så oerhört glad att det för en gångs skull är en man som bloggar om sitt liv som förälder, och det helt utan prestige. Det blir ju inte direkt sämre av att mannen som skriver den är en av landets roligaste och skarpaste skribenter.

Pappabloggen. Läs den!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Mounir Karadja sa...

Underbart! Men samtidigt helt hemsk blogg, var tvungen att sluta läsa efter några meningar på varje inlägg

"Alltså.
Amanda.

Vilken underbar människa. Vilken underbar mamma till Charlie."

Shuut me plz

Klara sa...

av någon anledning kan jag tolerera, och gilla, sådant språk hos Alex. men bara hos honom.

läste du inlägget där han berättar om när han mötte Håkan Nesser? Classic!

Markus Berensson sa...

Hua! Varken pappa- eller mammabloggar är något för mig. Fullkomligt tråkig.