söndag 4 oktober 2009

Ansats fyller år!

I fredags var det ett år sedan det första inlägget publicerades här på Ansats. I samband med det vill jag passa på att framföra en hälsning till mina fantastiska medskribenter:

Ansats besöker glamrocksfest anno 2008

Ladies, ni är utan tvekan några av de smartaste, roligaste och coolaste människorna jag har haft nöjet att spendera tid med, och jag är så himla glad att vi fullföljde den här idén. Som jag ser det finns det två vinnare i och med beslutet att starta upp den här bloggen:

1. Jag, som genom bloggen har lärt känna er mycket bättre

2. Omvärlden, som har privilegiet att på ett så ordnat sätt kunna ta del av vår samlade visdom

Kort sagt: Hurra för Ansats!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar till 1-årsdagen!! :)

/Klara W

Mounir Karadja sa...

Grattis, keep up the good work!

Linuz Aggeborn sa...

Grattis! Räknar mig själv som en av era trogna läsare vid det här laget. Alltid roligt och intressant!

/Linuz